SOMMARENS RESOR

Publicerad av: tradgardsforeningen
12 april, 2024 18:12

Det finns flera sätt att anmäla sig:

1. Vi föredrar att så många som möjligt använder det digitala anmälningsformuläret. Det går att anmäla flera personer om ni vill resa tillsammans med någon annan. Klicka på denna länk så kommer du till anmälningsformuläret https://forms.gle/tKDebx3C8LoJkuPc7     (Anmälningen öppnar den 15 april klockan 08.00. Innan dess går det inte att fylla i formuläret.)
  2. E-post. Fyll i namn, e-post och telefon på dem som du anmäler, vilken resdag ni vill/kan åka samt om det finns några kostrestriktioner. (Ingen e-post tas emot innan anmälan öppnas)
  3. SMS till 0703054156 med samma uppgifter som i punkt 2 (Inga SMS tas emot innan anmälan öppnas)
  4. Det går också att ringa till 0703054156 (Eva Sahlberg Blom) efter kl 08.00 den 15 april men jag kan inte garantera att jag kan svara precis när du ringer.

Våra resor har varit väldigt populära och har blivit fullbokade nästan direkt. Vi kommer att fördela platserna i tur och ordning och utifrån de önskemål om resdag som du har. Om du har möjlighet att resa båda datumen ökar förstås chansen att du kommer med.