Hemsida

Som medlemsförening hos Möckelnföreningarna får ni en gratis hemsida med fri support och fri handledning när ni ansluter er till Möckelnföreningarnas portal. Vi erbjuder en mall med en mängd olika redigeringsinställningar för att kunna göra er sida så individuell som möjligt, anpassad efter era ändamål och önskemål.

Behöver du hjälp eller support med en hemsida i portalen? Kontakta oss på webbsupport@mockelnforeningarna.net eller telefon 070 380 02 12

Du kan även ladda ner vår lathund som går igenom hur du redigerar de mest grundläggande sakerna på en föreningssida.

Nya instruktioner kommer snart

Hur loggar du in? Kolla video:

Nya videor kommer snart

Hur skapar du inlägg? Kolla video:

Nya videor kommer snart

Evenemangs-login

För de medlemsföreningar som vill behålla sina ordinarie hemsidor men som ändå vill synas i vår kalender och på tv-skärmen i stan kan vi erbjuda gratis evenemangs-login. Er förening kan själv publicera kommande evenemang på den egna evenemangs-login och informationen skickas då automatiskt till Möckelnföreningarnas portalkalender. Även affischer kan delas på tv-skärmen

Senast uppdaterad: 21 januari, 2023